DReyanzColour

By: Redza Elyani

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  [30]  >  >>]    [Archive]
Friday, 29-Jun-2007 08:38 Email | Share | | Bookmark
Wedding Redza & Elyani

Coming Soon..



Friday, 29-Jun-2007 05:59 Email | Share | | Bookmark
Honeymoonnn....... Episode 1

 
 
 
View all 18 photos...
Gamba ni aku ambil masa mula-mula menjejakkan kaki kat Pulau Tioman... Mula2 2 mengelabah lar jugak masa mai kat Tempat ni, tp sebab muka aku yang selamba aku buat2 tau je tempat yang aku nak menginap tu (Berjaya Resort).



Next Picture ComingSoon....
Copyright by DreyanzColour


Thursday, 28-Jun-2007 00:03 Email | Share | | Bookmark
Berjaya Air

 
 
 
View all 25 photos...
Gamba ni aku ambik masa nak g Honeymoon pada 06/june/2007.. maklumlah nak g Pulau Tioman yang tek pernah aku tengok depan mata aku sebelum ni... gamba ni aku ambik masa kat subang airport.. aku naik Berjaya Air... Harga tiket dia bleh than ler.. masa ni aku dah boleh CnDit cikit2 ler gamba ni... baru je nak belaja....


so more picture / comingsoon....


Wednesday, 13-Jun-2007 08:24 Email | Share | | Bookmark
Baby Andaman

 
00:00
 
00:00
 
00:00
View all 18 photos...
Gamba2 ni aku ambik masa aku g makan satay kajang, Baby yang belanja aku.... dia tu juru_mkup bini aku....
Semua gamba ni baru je nak belajar2 nak ambik so Harap maaf kalu ada kekurangan... more picture coming soon..Harap maklum...



Saturday, 19-May-2007 02:51 Email | Share | | Bookmark
D_reyanzColour

Sri_Anjung
00:00
Sri_mawar
00:00
Sri_malaya
00:00
View all 13 photos...

Sesiapa ingin membuat tempahan boleh emailkan kepada red_za8285@yahoo.com...
Harap maklum kepada semua Downline...


[<<  <  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  [30]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net